poniedziałek, 7 lutego 2011

Z cyklu - reklama kulturalna



















Widzicie co się dzieje? Fabio wiesza banery na CSW, jak nie przymierzając na Tate Modern. Już nawet starsi kuratorzy mówią na konferencjach prasowych, że coś ktoś na Facebooku skomentował i że to fajnie. W Muzeum Narodowym brzydkie banery reklamowe z kolei znikają, za to pojawia się nowa ludzka księgarnia, na wiosnę ma być otwarty drugi dziedziniec. Wicedyrektor Muzeum odbiera nominację do Wdech w koszulce z motywem z wystawy "Chcemy być nowocześni". Sama wystawa wzornictwa lat 50. i 60. bije rekordy popularności - tylko w weekend obejrzało ją 3912 widzów. Ciocia nie nadąża!



2 komentarze:

  1. te banery na zuju niby takie fajne? ale ze co? latwo sie podniecasz ...

    OdpowiedzUsuń
  2. zauważam tylko ekspansję promocyjną, nie żebym się od razu podniecała;)

    OdpowiedzUsuń